24 Eylül 2020 Perşembe

John Gray - Reklam Yasakları ve İfade Özgürlüğü

"Reklam, en geniş tanımıyla üreticilerin tüketicilerle kendi ürünleri hakkında iletişim kurma yoludur. Tıpkı politikacıların seçmenle iletişim kurmak ve seçmeni kendilerine oy vermeye ikna etmek için siyasi parti yayınlarını ve diğer platformları kullanmaları veya vaizlerin minberlerini ve yazılı kaynaklarını, cemaatlerini kendi dinlerinin veya mezheplerinin inançlarına bağlamak için kullanmaları gibi, üreticiler de tüketiciyi kendi ürünlerini almaya teşvik etmek için reklamları kullanırlar. Siyasi, sanatsal, dini ve ticari iletişim şekilleri, çağdaş liberal demokrasilerde - şartların zorunlu kıldığı - bazı belirli kısıtlamalar dışında "ifade özgürlüğü"nü oluştururlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Hakkımızda

EPUB PDF Cenneti olarak amacımız Türkçe e-kitapları hızlı ve etkili bir şekilde Türk okurlara ulaştırmaktır. Bu amaçla Haziran 2020'de faaliyetlerimize başladık. İyi okumalar!

Kitaplar Nasıl İndirilir?

Türkçe EPUB veya PDF indirmek için ilk önce Türkçe İndir butonuna tıklamanız gerekir. Butona tıkladıktan sonra açılan reklamı kapatıp yeniden tıklayın. Bir reklam daha açılacak. Onu kapatıp bir defa daha tıklarsanız kitabı indirme bölümüne yönlendirileceksiniz.
Back To Top